وانتوس

ساخت وبلاگ

داک موسیقی iXOOST OTTO برای افرادی که دوست دارند در کنار دوستان خود و یا به تنهایی از گوش دادن به آهنگ مورد علاقه‌شان با صدای بلند لذت ببرند بدون این که افزایش حجم صدا کیفیت پخش موسیقی را تحت تاثیر قرار دهد، گزینه ای ایده‌آل محسوب می شود.

به گزارش صبحانه،  داک موسیقی iXOOST OTTO نه تنها کیفیت پخش فوق العاده ای را ارائه می کند بلکه طراحی ظاهری آن که از لوله اگزوز خودروهای مسابقه ای شکل گرفته نیز نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند.

هر داک مدل هشت سیلندر میزبان یک توییتر، مخروط میانی، بسط دهنده دامنه و بلندگو ساب-ووفر درون یک لوله اگزوز واقعی است که امکان انتخاب مدل لوله اگزوز نیز وجود دارد. داک iXOOST OTTO در مدل آماده برای فروش برچسب قیمت 6,500 یورو را یدک می کشد.

با اگزوز ماشین موزیک گوش کنید! +عکس

با اگزوز ماشین موزیک گوش کنید! +عکس

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 121 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 0:40

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: جرایم در سال 94 کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش صبحانه به نقل از ایسنا، سردار اسکندر مومنی با اشاره به کاهش جرایم در سطح کشور گفت: خوشبختانه سال 94 با همکاری خوب مردم، دستگاه‌های مختلف و نیروهای پلیس سال امنی را پشت سر گذاشتیم. با وجود ناامنی‌های پیرامون کشور ما ایران از ثبات و امنیت قابل قبولی برخوردار است.

وی افزود: امنیت و شاخص‌های امنیتی امسال نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده است. در سالهای گذشته شاهد رشد جرایم بودیم که این روند در سال گذشته متوقف و امسال کاهش یافت.

به گفته وی در حوزه مواد مخدر درگیری با قاچاقچیان و کشف مواد افزایش یافت اما در عین حال تلفات نیروهای خودی کاهش یافت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از راه اندازی قرارگاه آموزش در نیروی انتظامی خبر داد و افزود: همانگونه که از مردم می خواهیم همراه پلیس باشند و قانون را رعایت کنند، در داخل نیروی انتظامی آموزش را در دستور کار قرار داده و نیروهای پلیس آموزش های لازم را دیدند.با فعالیت این قرارگاه جرایم در نیروی انتظامی کاهش یافته و در نظرسنجی‌ها رضایت مندی مردم از پلیس افزایش نشان می دهد. در مجموع جرایم در کشور کاهش یافت اما این بدان معنا نیست که به عنوان مثال یک جرم افزایش نیافته باشد.

به گفته مومنی، در حوزه ترافیکی امسال 450 انسان در تصادفات کمتر کشته شدند و تلفات رانندگی 3 درصد کاهش یافت.

جانشین رئیس پلیس کشور در مورد تمهیدات پلیس برای تامین امنیت مردم در نوروز گفت: تمامی نیروهای پلیس حتی کارمندان نیز در نوروز بسیج شده‌اند و تمام پلیس برای خدمت به مردم آماده شده اند. در نوروز بزرگترین عملیات ترافیکی کشور رخ می دهد.

وی ادامه داد: سربازان مرزبانی از نقطه صفر مرزی در آماده باش هستند تا از ورود نا امنی به کشور جلوگیری شود. ضمن اینکه در مراکز تفریحی، زیارتی و سطح معابر پلیس پیشگیری و آگاهی حضوری پررنگ دارد. امنیت خانه های مردم در محلات نیز توسط پلیس با برپایی چادرهای این نیرو تامین می شود. همچنین گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس در اماکنی که مردم حضور داشته باشند حاضر شده و امنیت آنها را تامین می کنند.

مومنی برای پیشگیری از سرقت به هموطنان توصیه کرد افرادی که به سفر می روند باید خانه هایشان را به همسایه یا آشنایان مطمن بسپارند. روشن گذاشتن چراغ های خانه می تواند نتیجه عکس داشته باشد و سارق با زاغ زنی متوجه خالی بودن خانه شود. مردم هنگام سفر از به همراه بردن طلا،پول و ارز زیاد خودداری کنند. در هنگام سفر افراد باید از قرار دادن اشیا قیمیتی داخل خودرو اجتناب کنند.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور در ایام نوروز تمامی پلیس‌های تخصصی در آماده باش به سر می برند. همچنین اگر ایام هنجارشکنی بخواهد آسایش و امنیت مردم را به خطر اندازد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت می ماند.

مومنی با بیان اینکه رانندگان باید با استراحت کافی داشته باشند، تاکید کرد: رانندگان نباید فکر کنند که خواب به سراغشان نمی آید در صورتیکه خواب یک لحظه به سراغ انسان می آید و حوادث جبران ناپذیری را به وجود می آورند. چند سال قبل پدر یک خانواده در حین خواب آلودگی در حال رانندگی با خودرو پراید در جاده سمنان بود که خودرو واژگون و دو عضو خانواده جانشان را از دست دادند. در آن حادثه پدر خانواده زنده بود و نمی دانم این عذاب وجدان را چگونه می تواند تحمل کند. چند ساعت صبر و استراحت می توان از بروز حواذث جلوگیری کرد.

 بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور وی با اشاره به اینکه جریمه هدف پلیس نیست، گفت: قوانین راهنمایی و رانندگی 4 دهه هیچ تغییری نکرده بود. اما بالاخره در سال 89 با همت مجلس قانون با اندکی افزایش بازدارندگی به تصویب رسید. ما باید متناسب با شرایط داخلی میزان جرایم را در نظر بگیریم. براساس قانون هر سه سال نرخ جرایم رانندگی با توجه به تورم باید بازنگری شود. بالاخره امسال با تصویب هیئت دولت این نرخ افزایش یافت.البته باید بگویم که پلیس از جرایم رانندگی ریالی منتفع نمی شود و این پول به خزانه دولت واریز می شود.

مومنی در برنامه تلویزیونی سفر بخیر، افزود: معتقدیم این نرخ هنوز هم کم است و می تواند متناسب با تخلف افزایش یابد، البته مهمترین علت کاهش تصادفات و تلفات در سالهای اخیر همراهی مردم با فرهنگسازی است.

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 117 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:24

یک فرد مسلح در مرکز پایتخت ترکیه با تیراندازی، یک افسر پلیس این کشور و یک غیرنظامی دیگر را کشت.

به گزارش صبحانه به نقل از فارس، رسانه‌های ترکیه از کشته شدن یک افسر پلیس و یک غیر نظامی دیگر در حمله فرد مسلح در مرکز آنکارا خبر دادند.

در حالی که ناامنی‌ها و حملات تروریستی در ترکیه سبب هشدار برخی کشورها درباره سفر به این کشور به اتباع خود هشدار دهند، رسانه‌های ترکیه‌ای از حمله امروز جمعه فرد مسلح در مرکز آنکارا خبر دادند.

روزنامه «جمهوریت» گزارش داد که یک فرد مسلح ناشناس با تیراندازی در مرکز پایتخت ترکیه، یک افسر پلیس و یک غیرنظامی دیگر را کشت.

این روزنامه با بیان آنکه این حمله در منطقه «دیکمن» در آنکارا صورت گرفت،‌ به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 115 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:24

دکتر ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر که برای بازدید از پایگاه های امداد و نجات به استان خراسان شمالی سفر کرده در این مسیر به کمک خودروهای گرفتار در برف و کولاک شتافت.

کمک رئیس هلال احمر به مردم گرفتار در کولاک +عکس

نظر شما:

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 143 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 16:53

«امیر تاجیک» خواننده نسل اول موسیقی پاپ موسیقی پاپ، با درج پیامی در صفحه اینستاگرامش از از حضور در آلمان خبر داد.

به گزارش صبحانه به نقل از خبرانلاین، این خواننده قدیمی و صاحب‌نام که فصل جدیدی از فعالیت‌هایش را همراه با برادرش امید، طی ماه های گذشته آغاز کرده بود، با انتشار تصویر مشترکی با برادرش در صفحه اینستاگرامش نوشت: «خداحافظ تهران، سلام آلمان». او ترجمه آلمانی این جمله را هم به متن فارسی‌اش اضافه کرده است.

بنا به گفته یکی از اعضای ارکستر تاجیک، او بنا به دعوت شرکتی ایرانی- آلمانی برای ادامه فعالیت‌های هنری‌اش به این کشور مهاجرت کرده است. خواننده «زیر آسمان شهر» اخیراً در گفت‌و‌گویی اعلام کرده بود برای سال ۹۵ برنامه‌های گسترده ای دارد. موزیک‌ویدئوی «تو هم تأیید کن» هم با حضور امیر و امید تاجیک به تازگی در رسانه های مختلف آنلاین و تلویزیونی منتشر شده است.

خواننده سرشناس پاپ از ایران رفت +عکس

با اینکه با تغییر دولت از سال 92، وزارت ارشاد رویه ای را بکار بسته که حتی خواننده های لس آنجلسی را برای فعالیت در ایران به طمع انداخته، روشن نیست چرا برخی خوانندگان و بازیگران ترجیح می دهند از ایران بروند.

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 127 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 16:53

فرمانده انتظامی کنارک از کشف 82 قطعه کوسه ماهی و دو قطعه دلفین، به ارزش 25 میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون یخچال دار دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش صبحانه به نقل از دانا، سرهنگ "غلام شهرکی" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که مقادیر زیادی کوسه ماهی و دلفین توسط شکارچیان غیر مجاز، شکار شده است و این افراد سود جو با استفاده از یک دستگاه کامیون یخچال دار قصد جابه جایی این اقلام را دارند، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان کنارک با اشراف اطلاعاتی و با همکاری ویژه  کارشناسان اداره محیط زیست، خودرو مورد نظر را در سطح شهر شناسایی و در یک عملیات هدفمند توقیف و در بازرسی دقیق از این کامیون، 82 قطعه کوسه ماهی و دو قطعه دلفین به وزن 801 کیلو گرم را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی اقلام مکشوفه 25 میلیارد ریال برآورد شده است، تاکید، کرد:  در این رابطه، یک قاچاقچی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

شهرکی با بیان اینکه کشف محموله قاچاق کوسه ماهی و دلفین با این وسعت تاکنون بی سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: این برای  دومین بار است که محموله قاچاق کوسه ماهیان از قاچاقچیان و شکارچیان غیرمجاز کشف شده است.

نظرات کارشناسی قطعی نشده است

یک منبع آگاه در اداره محیط زیست نیز در گفتگو با خبرنگار طلوع کنارک  با اشاره به اینکه  پرونده فرد دستگیر شده در دستگاه قضایی در حال پیگیری می باشد، گفت : محموله کشف شده برای تعیین بافت و کارشناسی و ارزیابی توسط ماموران محیط زیست به آزمایشگاه مورد اطمینان فرستاده شده است.

وی افزود: هنوز هیچگونه نظر کارشناسی و ارزیابی قطعی از نوع گونه، بافت و اعلام جریمه برای متخلفان قطعی نشده است.

واکنش صیادان به کشف نخستین محموله کوسه ماهیان در بندر کنارک

به گزارش طلوع کنارک ، در مهرماه امسال نیز برای نخستین بار در کشور ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنارک، موفق به کشف  محموله قاچاق کوسه ماهیان از یک لنج صیادی در این شهرستان شدند . عملی که  با اعتراض جمعی از صیادان محلی روبرو شد.

این صیادان با ارسال نامه ای به پایگاه خبری تحلیلی طلوع کنارک، عنوان کرده بودند، "کوسه ها به طور غیرعمد در تور صیادان گرفتار می شوند".

بر پایه این گزارش، به نظر می رسد نوعی خلاء قانونی در این زمینه وجود دارد، که طبق اخبار رسیده، سازمان شیلات در حال رایزنی با محیط زیست ، درخصوص قانونی بودن صید ضمنی کوسه ماهیان توسط صیادانی است که این گونه آبزی به طور ناخواسته در تورشان گرفتار می شود.

لازم به ذکر است : طبق مصوبه ۳۸۰ شورای عالی حفاظت محیط زیست جریمه صید هر کوسه ماهی ۳۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 118 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 16:53

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد: 55 دستگاه خودروی گرفتار در برف محور کندوان و منطقه پول کجور رهاسازی شدند.

به گزارش صبحانه، مهدی ولی‌پور در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در ریزش سنگین برف و کولاک در محور مواصلاتی کندوان و منطقه پول کجور عوامل هلال احمر برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران اقدام کردند.

وی افزود: با ریزش برف و کولاک در محور کندوان و منطقه پول به 130 دستگاه خودرو امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه 520 نفر هم توسط نیروهای امداد و نجات امدادرسانی شدند، تصریح کرد: 50 نفر گرفتار در برف هم به صورت موقت اسکان داده شدند تا شرایط برای تردد و عبور و مروز مهیا شود.

وی با اعلام بهره‌گیری از پنج تیم امدادی هلال احمر در بارش سنگین برف و کولاک کندوان، اظهار کرد: 20 نیروی هلال احمر با پنج دستگاه خودرو به ارائه خدمات پرداختند.

ولی‌پور با اشاره به اینکه برای 35 دستگاه خودروی گرفتار در برف برای تردد و رفت و آمد در مسیر زنجیر چرخ بسته شد، خاطرنشان کرد: 55 مورد از خودروهای گرفتار در برف هم توسط عوامل هلال احمر رهاسازی شدند.

وی گفت: برای تأمین وسایل گرمایشی افرادی که در برف و کولاک منطقه پلور و محور مواصلاتی کندوان گرفتار برف شدند، 35 عدد پتو توزیع شده است.

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 122 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 13:08

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: بررسی های انجام شده تا این لحظه از غیرعمدی بودن حادثه انفجار در بازار طلافروشان تهران حکایت دارد.

به گزارش صبحانه، محسن نسج همدانی در حاشیه نشست کمیته امنیتی شورای تامین استانداری تهران درمورد حادثه انفجار در بازارطلا فروشان استان تهران افزود: انفجار دیروز دربازار بزرگ استان تهران یک حادثه غیر سازماندهی شده و غیرمترقبه بوده است.

وی کنترل این حادثه را یک آزمون موفق از هماهنگی و همکاری دستگاه ها در مواجهه با حوادث مختلف دانست و گفت: بررسی انجام شده تا این لحظه نشانگر غیرعمدی بودن این حادثه است.

براساس گزارش معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، پس از استماع اظهار نظر های حاضرین در جلسه کمیته شورای تامین استان؛ مقرر شد نتایج نهایی بررسی های فنی و کارشناسانه توسط کارشناسان فنی دستگاه های مرتبط از جمله نیروی انتظامی تهران بزرگ به اطلاع کمیته امنیتی رسانده شود.

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 23:13

به گزارش صبحانه، آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال 94 روز گذشته سه شنبه به پایان رسید و نمایندگان به تعطیلات دو هفته ای نوروزی رفتند، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی روز گذشته مجلس اعلام کرد که جلسه علنی بعدی مجلس شورای اسلامی در تاریخ 15 فروردین ماه 95 برگزار می شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از یک سال فعالیت و در روزهای پایانی مجلس نهم، تعطیلات عید نوروز را در کنار خانواده بسر می برند، برخی از این نمایندگان در این ایام به مسافرت های داخلی و خارجی می روند و برخی نیز به سرکشی از حوزه های انتخابیه می پردازند.
گفت وگوی خبرنگار پارلمانی ایرنا با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در مورد این که در تعطیلات نوروز به کجا می روند را در ادامه می خوانید:

**عابد فتاحی نماینده ارومیه: در تعطیلات نوروز همراه با خانواده به خارج از کشور سفر میکنم، ولی مکان آن هنوز مشخص نشده است، امیدوارم که سال 95 سالی پر از شادی برای مردم ایران باشد و مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم حل شود.

**حسین نقوی حسینی نماینده ورامین: هفته اول سال جدید را به همراه خانواده به راهیان نور می رویم و در هفته دوم به دلیل این که برخی از همشهریانمان آذری هشترودی هستند به اتفاق خانواده به هشترود سفر می کنیم.

**اسماعیل جلیلی نماینده مسجد سلیمان: سال جدید را بیشتر در حوزه انتخابیه بسر می برم زیرا مسجد سلیمان و لالی بهار فوق العاده ای دارد. همچنین در این ایام به بازدید اقوام و نزدیکان می رویم و در هفته دوم نیز به دیدار روستاییان و عشایر و مراکز و سازمان های مختلف در حوزه انتخابیه می روم.

**عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه: در ایام نوروز فرزندان به دیدار ما می آیند و البته بنا داریم که اگر جایی فراهم شد مسافرتی هم به یکی از شهرهای داخلی داشته باشیم.

**رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد: در ایام عید به مشهد مقدس سفر می کنیم و در کنار بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) خواهیم بود و در برخی از ایام باقی مانده نیز به دیدار اقوام و آشنایان می رویم.

**حامد قادرمرزی نماینده مردم قروه: هیچ وقت در تعطیلات نوروز به مسافرت نمی روم، زیرا همه جای ایران شلوغ است و تجهیزات گردشگری ما در حد مسافرت ها نیست، در این ایام بیشتر به استراحت و دید و بازدید می پردازم و به کارهای علمی مشغول هستم.

**محمد رضا رضایی کوچی نماینده جهرم: در ابتدای عید نوروز به مشهد مقدس مشرف می شوم و باقی مانده ایام عید را در جهرم هستم و به بازدید از حوزه انتخابیه می پردازم.

**جواد هروی نماینده قائنات: در ایام عید در خدمت خانواده هستم و احتمالا مسافرت داخلی خواهیم داشت و به همراه خانواده به شمال خواهیم رفت.

**رسول خضری نماینده پیرانشهر: در تعطیلات نوروز در حوزه انتخابیه هستم و به مسافرت نمی روم و در تعطیلات تابستانی به مسافرت می رویم.

**محمد علی اسفنانی نماینده فریدن: من معمولا در تعطیلات نوروز در حوزه انتخابیه هستم، ولی شاید به صورت مختصر به سفر داخلی بروم، ولی مکانش هنوز مشخص نیست.

**هادی شوشتری نماینده قوچان: در ایام نوروز در حوزه انتخابیه هستم، به دلیل این که حوزه انتخابیه بنده در خراسان رضوی است در این ایام به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مشرف می شوم.

**رمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری: در هفته اول عید نوروز به همراه خانواده به اصفهان و شیراز سفر می کنم و در هفته دوم در حوزه انتخابیه هستم.

**فاطمه رهبر نماینده مردم تهران: معمولا هفته اول تهران هستم، چون آن قدر فرصت دید و بازدید و صله رحم در طول سال برایمان کم است که این ایام بهترین فرصت برای دید و بازدید است و در این ایام به کارهای عقب مانده رسیدگی می کنم و احتمالا مسافرت کوتاهی هم به استان های اطراف داشته باشم.

**محمد صالح جوکار نماینده یزد و صدوق: در ایام تعطیلات در حوزه انتخابیه بسر می برم.

**ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد: تعطیلات نوروزی مسافرت نمی روم و در حوزه انتخابیه بسر می برم و بیشتر به دید و بازدید مشغول هستم.

**اسماعیل سعیدی نماینده تبریز: در ایام نوروز در تبریز و شهرهای اطراف آن هستم و به مسافرت نمی روم.

**امیرخجسته نماینده همدان: در ایام عید در حوزه انتخابیه به سر می برم، جمعه آخر سال و زمان تحویل سال در کنار خانواده شهدا در گلزار شهدا هستیم و در ایام نوروز نیز به دیدار خانواده ها می رویم.

**ابراهیم نکو نماینده رباط کریم: به همراه خانواده در حوزه انتخابیه هستم و در جلسات مختلف حضور می یابم.

**کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل: در ایام عید نوروز به مشهد مقدس سفر می کنم.

**حسین گروسی نماینده شهریار: ایام تعطیلات نوروز در روستاهای حوزه انتخابیه بسر می برم با روستاییان دیدار و گفت وگو می کنم و در ایام عید همیشه در حوزه انتخابیه هستم.

**بهروز نعمتی نماینده اسد آباد: در ایام نوروز در حوزه انتخابیه هستم و به مناطق مختلف سرکشی می کنم.

**موید حسینی صدر نماینده خوی: برای حضور در اجلاس جهانی آی پی یو اتحادیه بین المجالس جهانی از 29 تا پنجم فروردین در کشور زامبیا هستم، پس از آن به اتفاق خانواده به مشهد مقدس سفر می کنیم.

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 23:13

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 23:13

در دو سال گذشته رشد معنی‌دار فعالیت اینستاگرام و حضور تصاعدی کاربران ایرانی در آن، حساسیت‌ها را بر این شبکه اجتماعی افزایش داد.

به گزارش صبحانه، در دو سال گذشته رشد معنی‌دار فعالیت اینستاگرام و حضور تصاعدی کاربران ایرانی در آن، حساسیت‌ها را بر این شبکه اجتماعی افزایش داد. این شبکه که مورد حمایت هیئت حاکمه آمریکا نیز قرار دارد، در مردادماه سال جاری از سوی شورای طراحان مُد آمریکا مورد تشویق قرار گرفت و جایزه بخش «رسانه» این شورا در سال ۲۰۱۵ به اینستاگرام رسید. به عقیده اعضای این شورا، اینستاگرام باعث انقلابی در دنیای مد شده و آن را از حالت سنتی خارج کرده است. توجه سیاست‌گذاران فرهنگی غرب به اینستاگرام به ویژه پس از آن که توسط فیس بوک خریداری شد، نشان از اهداف پشت پرده گردانندگان آن داشت.
پاتک سنگین به

هفته گذشته سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود، با اشاره به تأمین قرار مناسب برای افرادی که به عنوان مدل در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کردند، گفت: هرکسی که در فضای مجازی جرمی را مرتکب شود از سوی نیروهای انتظامی و اطلاعاتی شناسایی می‌شود و برخورد مقتضی هم صورت می‌گیرد.

اشاره محسنی اژه‌ای به خبر دستگیری هشت نفر از فعالان حوزه مدلینگ در اینستاگرام بود که پیش از آن نام آنان به رسانه‌ها درز کرده بود. گشتی در صفحات مجازی این هشت نفر نشان می‌دهد، این افراد به طور شبکه‌ای به اداره این صفحات پرداخته و سعی در ترویج سبک زندگی کاملاً غربی و متضاد با تمام هنجارهای دینی و اجتماعی ایرانیان داشته‌اند. همانطور که محسنی اژه‌ای در نشست مطبوعاتی خود گفته بود، پیداست برخی از این افراد بازداشت شده جرم‌های سنگینی همچون اشاعه فحشا و ترویج فساد را در کنار بعضی اقدامات مجرمانه دیگر داشته‌اند و به صورت باندی دست به اقدامات مجرمانه‌ای علیه اعراض مردم زده‌اند که اگر همه آن‌ها ثابت شود مجازات سنگینی در پی دارد.

پاتک سنگین به

پاتک سنگین به


رفت و آمد مکرر این افراد به خارج از کشور و فعالیت شبکه‌ای آنان به خوبی از تصاویر منتشر شده توسط خودشان پیداست. ارتباط این افراد با اتاق‌های فکر خارج از کشور نیز از آنجا مشخص می‌شود که چندی پیش شبکه‌ mbc مصاحبه مفصلی با یکی از این افراد ترتیب داد و به تبلیغ و ترویج فعالیت‌های آنان پرداخت.

امروز اما خبر رسید که پس از اجرای کم‌فروغ و ناموفق فیلترینگ هوشمند اینستاگرام توسط وزارت ارتباطات، برخی از این صفحات ظاهراً مسدود شده‌اند. آن‌طور که پیداست نیروهای انتظامی و اطلاعاتی مورد اشاره سخنگوی دستگاه قضا، پروژه‌ای را تحت عنوان "عنکبوت ۲" با دستور مقام قضایی برای مسدودسازی اینگونه صفحات آغاز کرده‌اند که این عملیات علاوه بر صفحات دستگیرشدگان مذکور، تعداد زیادی از صفحات مشابه و وابسته به حوزه مدلینگ را که فعالیت‌های نامناسب و نامتعارف داشته‌اند را شامل شده است.

به نظر می‌رسد، عملیات‌هایی نظیر "عنکبوت ۲" برای جلوگیری از برخورد بیشتر سخت قضایی با فریب‌خوردگان و نیز هشدار به سایر افراد نا‌آگاه در کنار حفاظت از امنیت اخلاقی جامعه بسیار مفید باشد. زیرا آن‌طور که حجت‌السلام محسنی اژه‌ای در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفته بود: «عده‌ای از این افراد ادعا می‌کردند که ندانسته وارد این شبکه‌ها شده‌اند و تصور نمی‌کردند فساد را ترویج می‌دهند بلکه فکر می‌کردند بابت یک کار موردی پول می‌گیرند، این افراد بازداشت نشده بلکه با خانواده‌هایشان تماس گرفته شد و توجیه شدند.»

پاتک سنگین به

امید می‌رود سایر دستگاه‌های مربوطه نیز با جدیت بیشتر صیانت از مرزهای فرهنگی کشور را به عهده گرفته و در کنار توسعه شبکه‌های بومی قابل استفاده برای عموم مردم که خواهان حضور در فضاهایی سالمند؛ با مظاهر فساد و فحشاء به خصوص در فضای مجازی برخورد کنند. همان چیزی که آقای سخنگو نیز در اظهاراتش بدان معتقد بود و گفت: ما باید بتوانیم با کمترین هزینه و محدودیت کار را پیش ببریم و اگر می‌توانیم یک صفحه را فیلتر کنیم همه آنها را نبندیم.

منبع: جهان

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 103 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 16:51

محسن تنابنده با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: سلام پیش پیش عیدتون مبارک، سال جدید منتظر بهترین و شیرین ترین سری جدید پایتخت باشید!

عکس/ منتظر شیرین‌ترین سری جدید پایتخت باشید!

نظر شما:

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 16:51

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد یک دستگاه وانت کاپرا با با یک مرد ۲۸ ساله در بزرگراه امام علی (ع) تهران خبر داد و گفت: این تصادف منجر به فوت عابر پیاده شد.

به گزارش صبحانه، سرهنگ مراد مرادی در گفتگو با مهر درباره جزییات این تصادف مرگبار افزود: این تصادف در ساعت هشت صبح امروز در محدوده جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) بالاتر از رسالت روی داد که در جریان آن یک دستگاه وانت کاپرا با یک مرد ۲۸ ساله برخورد کرد که عابر پیاده در دم فوت می کند.

وی خاطر نشان کرد: ۵۰ درصد عدم توجه به جلو از جانب راننده وانت و ۵۰ درصد عبور از عرض بزرگراه از سوی عابر پیاده علت این حادثه بود.

سرهنگ مرادی به رانندگان توصیه کرد تا در حین رانندگی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه در مسیرها تردد کنند تا از بروز این حوادث دلخراش جلوگیری شود.

وی افزود: عابران پیاده نیز هنگام عبور از عرض بزرگراه ها از پل عابر پیاده استفاده کنند.

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 16:51

تهران شهر بزرگی است؛ آنقدر بزرگ که بنا به گفته امرودی، معاون اجتماعی شهرداری تهران 38روز زمان لازم است تا از جاذبه‌های این شهر بازدید داشته باشید؛ بااین حال ایام تعطیلی نوروز فرصت خوبی است تا حداقل از فضاها و مکانهایی که به سلیقه ما نزدیکتر است بازدید داشته باشیم.

به گزارش صبحانه، نوروز فرصت خوبی برای گشت وگذار در کنار خانواده است؛ فرصتی که می‌توان با یک برنامه درست و منطقی از آن بیشترین بهره را برد، می‌توان با دوست و خانواده سفری به سبزی بوستانها داشت؛ به دل کوه پناه برد و حتی زیارتی از امامزاده‌ها و مساجد داشت و یا اینکه سفری بر زمان گذشته و حال داشت و بازدیدی از موزه های شهر داشته باشد.

در میانه این سیر و سفرها، حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس می‌تواند گزینه خوبی برای استفاده باشد و بر همین اساس شرکت واحد اتوبوسرانی ضمن هماهنگی و همکاری با ستاد گردشگری و تهرانگردی نوروز مستقر در شهرداری تهران اقداماتی را به منظور انجام اطلاع رسانی محیطی و آگاهی بخشی به مسافران و شهروندان تهرانی انجام داده است.

برهمین اساس ایجاد شرایط آسان تر برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی از طریق تهران کارت، تهیه و چاپ نقشه خطوط و پایانه‌های اتوبوسرانی و توزیع آن بین میهمانان تهران و شهروندان، نصب پوسترها و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی مراکزتفریحی، موزه‏ ها و اماکن تاریخی شهرتهران که از طریق ستاد مرکزی گردشگری شهرداری تهران از جمله اقدامات اتوبوسرانی است.

قطعا اتوبوس آن هم در روزهای بدون ترافیک تهران؛ فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا با کمترین هزینه در شهر گردش کنید و چشم بر جهان دیدنی‌های شهر بگشایی. پس فرصت را غنیمت شمار./ایسنا

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 14:43

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 14:43

2 سارق متجاوز پس از تأیید حکمشان ازسوی هیأت قضائی دیوانعالی کشور، به ‌زودی اعدام می‌شوند.

به گزارش صبحانه، حیدر فتاحی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس درباره جزییات پرونده دو سارق متجاوز به عنف در شهرستان پردیس گفت: «پرونده درباره اتهامات دو سارق بود که این افراد برحسب شکایات و گزارش‌ها، متهم به سرقت و تجاوز به نوامیس مردم شدند. این پرونده پس از وصول گزارش‌ها و دستورات قاطع دستگاه قضائی و پیگیری‌های ویژه دادستانی پردیس و تعامل ناجا پس از مدتی منجر به شناسایی و دستگیری متهمانی که متواری شده بودند، شد.»

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس درباره شیوه سرقت این سارقان متجاوز گفت: «این متهمان، ٢٠ و ٢٢ساله هستند و یکی از این افراد سوابقی درپرونده خود دارد، اما شیوه سرقت آنها متفاوت بوده است.» فتاحی با بیان این‌که این سارقان در دو زمان مختلف اقدام به سرقت می‌کردند، ادامه داد: «برخی از سرقت‌ها صبح و برخی شب بوده است. در سرقت‌های صبح سارقان در انتظار خروج افراد از خانه‌ها بودند و بعد از اطمینان از خروج افراد به سمت محل کار، وارد منازل می‌شدند. در برخی موارد با زنگ زدن و اطمینان از خالی بودن خانه از دیوار وارد می‌شدند و در برخی منازل دیگر عموما با زنان مواجه می‌شدند که با اعلام این‌که مامور کنترل کنتور هستیم، با ضرب و شتم فرد وارد خانه شده و هنگام سرقت این زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند که چندین پرونده سرقت‌های این سارقان به این شیوه بوده است.

در روش‌های دیگر، سارقان شب‌ها با ورود از دیوار به منازل خالی اقدام به سرقت می‌‌کردند. در این بین، شکات زیادی شکایات خود را اعلام کردند، اما برخی شکات در هنگام رسیدگی به پرونده به‌ویژه در بحث سرقت‌ها اعلام گذشت کردند و برخی از شکات نیز پایبند به شکایت خود بودند.» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس تصریح کرد: سرقت به عنف و تجاوز جزو جرایم غیرقابل گذشت است؛ به همین دلیل به‌عنوان مدعی‌العموم ورود کرده و پس از شناسایی و دستگیری متهمان و ارجاع به شعبه برای این دو سارق کیفرخواست صادر شد.

پس از صدور کیفرخواست در روز ١٦ شهریور‌ماه‌ سال ٩٤، حکم محکومیت این مجرمان صادر شد و با اعتراض این افراد به حکم صادرشده پرونده در دیوان‌عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از مدتی احکام صادرشده مورد تأیید قرار گرفت و پرونده برای اجرای حکم به دادسرای پردیس ارجاع شده و این حکم در ماه‌های آینده اجرا خواهد شد.

حوزه کاری مجرمانه این سارقان در تمام شهرهای شهرستان پردیس بوده که حکم هر دونفر اعدام است و در آینده درخصوص اجرای حکم در ملأعام یا در زندان تصمیم‌گیری خواهد شد. مردم بدانند بزه‌ سرقت غیرقابل گذشت است و جنبه عمومی دارد؛ اگر شاکی هم رضایت بدهد، مدعی‌العموم این نوع پرونده‌ها را پیگیری خواهد کرد. یک جنبه بسیار اشدتر از سرقت، بزه از سرقت به عنف همراه با سایر جرایم است که مانند این پرونده تجاوز به نوامیس مردم نیز درحین سرقت را انجام دادند و دراین صورت، اشد مجازات اعدام صادر خواهد شد.

دستگاه قضا در بحث مجازات سرقت و تجاوز مماشاتی با افراد نخواهد کرد و آن افرادی هم که این فکر به ذهنشان خطور می‌کند و به هر شکل مشارکت، معاونت، اغفال توسط دیگر مجرمان به دنبال اینگونه عناوین مجرمانه می‌روند، بدون شک برخورد قطعی و قانونی اعمال و اجرا خواهد شد.» /شهروند

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 14:43

در جلسه امروز هیات دولت گزارش وزارت نیرو و سازمان هواشناسی کشور درباره «وضعیت آب و بارندگی کشور و برنامه‌ریزی برای تأمین آب شرب شهری در سال 1395» بررسی شد.

به گزارش صبحانه، هیأت وزیران در جلسه خود به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهور، بررسی گزارش وزارت نیرو و سازمان هواشناسی کشور را درباره «وضعیت آب و بارندگی کشور و برنامه‌ریزی برای تأمین آب شرب شهری در سال 1395» بررسی کرد.

در این گزارش، با اشاره به اهمیت و حساسیت تأمین آب شرب در شهرها و روستاها، به اقدامات وزارت نیرو درباره تقلیل شهرهایی که در پیش بینی واقع‌بینانه در شرایط تنش آبی (کمبود تولید آب نسبت به نیاز شهر) قرار داشتند از تعداد 430 شهر در تابستان سال 1394 به تعداد 301 شهر در تابستان سال 1395 پرداخته شده است.

دولت همچنین میزان سهام واگذار شده به طرح سهام عدالت را مورد بازبینی و اصلاح قرار داد. بر این اساس، میزان سهام بانک ملت واگذار شده به طرح سهام عدالت به 30 درصد اصلاح شد. همچنین سهام واگذار شده شرکت ملی صنایع مس ایران، سهام شرکت سیمان بوشهر (سیمان دشتستان) و سهام پالایش نفت اصفهان از دیگر اصلاحات موضوع یاد شده بود.

هیأت وزیران همچنین در جلسه روز چهارشنبه خود ، در راستای تسهیل فعالیت‌های پیمانکاران و سرمایه‌گذاران فعال داخلی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و حفظ قدرت رقابت تولیدکنندگان ایرانی از طریق نزدیکی هزینه تأمین کالا و خدمات از داخل و خارج کشور، مصوب کرد ماشین آلات و تجهیزات خارجی ترخیص شده در قلمرو گمرکی در صورت انتقال داخلی به مناطق یاد شده با ارایه پروانه ترخیص گمرکی و تأیید مراتب توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران مستقر در منطقه، از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شوند.

 فراهم نمودن شرایط عادلانه برای رقابت کالاهای تولید داخل با کالاهای وارداتی بهره گرفته شده در مناطق و کاهش هزینه به اندازه مالیات بر ارزش افزوده پرداختی بابت این کالاها در قلمرو گمرکی، از جمله اهداف این مصوبه  است.

دولت به وزارت راه و شهرسازی (شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) اجازه داد برای اجرای پروژه‌ راه‌آهن یک خطه کرمان – سیرجان به طول 200 کیلومتر، شامل طراحی، مطالعات، احداث راه آهن و تأسیسات جانبی (شامل ایستگاه‌ها و علایم و ارتباطات)، نگهداری و بهره‌برداری از آن، نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری از راه‌آهن کرمان – سیرجان با رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی اقدام نماید.

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 0:59

مدیرعامل ستاد دیه کشور با بیان اینکه ۱۲۳۵ راننده در اثر حوادث رانندگی در زندان به سر می برند، گفت: دیه ماه های حرام از ۲۱ فروردین آغاز می شود.

به گزارش صبحانه،  به نقل از مهر، سیداسدالله جولایی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی دیه و جزئیات نرخ جدید بیمه شخص ثالث افزود: به دنبال اعلام دیه ۱۹۰ میلیون تومانی در سال جدید و با توجه به ابلاغ جدول میزان حق بیمه شخص ثالث از سوی بیمه مرکزی، شهروندان به دلیل تقارن اولین ماه شمسی با ماه حرام قمری نسبت به خرید الحاقیه اقدام کنند.

وی ادامه داد: ۲۱ فروردین سال ۹۵ مصادف با نخستین روز از اولین ماه حرام (رجب) است که برای پیشگیری از مشکلات احتمالی باید این افزایش و همچنین تغلیظ دیات را جدی بگیریم.

جولایی با بیان اینکه مرگ حدود ۶ هزار ایرانی در سوانح رانندگی نوروزی ۵ سال اخیر یک هشدار بزرگ برای دریافت الحاقیه‌ است، گفت: تنها با احتساب دو هفته اول سال‌های ۹۰ تا ۹۴ حدود ۵ هزار و ۷۳۸ هموطن جان خود را از دست دادند و چند برابر این آمار، مصدوم و مجروح را در کشور داریم که مشکل بیشتر مسببان این حوادث اگر روانه زندان شده باشند بعد از موضوع اطاله دادرسی بدون شک بحث عدم دریافت الحاقیه بیمه‌های شخص ثالث است.

مدیرعامل ستاددیه کشور در ارتباط با زندانیان دیه ناشی از تصادفات اظهار کرد: هم اکنون از جمع یک هزار و ۲۳۵ محکوم حوادث رانندگی حاضر در سطح زندانهای کشور ۷۸۰ مددجوی واجد شرایط (۳۷۰ محکوم ناشی از فوت  و ۴۱۰ زندانی منجر به جرح) بابت عدم توانایی در پرداخت دیه در حبس به سر می‌برند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای دائمی شدن قانون بیمه اجباری شخص ثالث و همچنین مزایای آخرین اصلاحات اعمال شده در این قانون گفت: طبق تغییرات لحاظ شده در قانون جدید خوشبختانه با دریافت بیمه‌نامه‌های صادره در سال ۹۵ پرداخت مابه‌التفاوت بر عهده صندوق تامین خسارتهای بدنی بوده و اقدامات وقت گیر برای خرید الحاقیه به طور عملی حذف شده است.

جولایی در ارتباط با مزایای دیگر قانون جدید بیمه اجباری گفت: با تلاش ستاد دیه و همیاری اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و کارگروه ویژه بیمه اجباری شخص ثالث، با افزایش ۳۰ ماده فعلی به ۶۸ ماده، بسیاری از کاستی‌های قانون در پیشگیری از ورود افراد بدهکار دیه به زندان مرتفع شده و با استناد به این دو بند که تصریح دارد دستگاه قضاء باید تا ۱۵ اسفند ماه هر سال نرخ دیه را اعلام کرده و همچنین تمامی پرداخت تعهد شرکت‌های بیمه‌گر بایستی یوم الاداء شوند، با قاطعیت می‌توان گفت ورودی زندانیان تصادفات بعد از ابلاغ این قانون دو رقمی خواهند شد.

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 107 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 0:59

فدراسیون جهانی فوتبال مسئولان آفریقای جنوبی را به پرداخت ۱۰ میلیون دلار رشوه برای گرفتن میزبانی جام‌جهانی ۲۰۱۰ محکوم کرد و خواستار جریمه‌های سنگین است.

به گزارش صبحانه،  به نقل از فارس، فدراسیون بین‌المللی فوتبال امروز اعلام کرد که مسئولان آفریقای جنوبی برای میزبانی جام‌جهانی 2010 مبلغ 10میلیون دلار رشوه دادند تا این میزبانی را بگیرند. در این راستا برای جبران این مقدار پول از دست رفته در جامعه ورزش جریمه‌های سنگینی را برای متهمان به رشوه در نظر گرفته است.


البته مسئولان آفریقای جنوبی تمام این تهمت‌ها را رد کردند. فیفا در ادامه اعلام کرد برای جبران این ضرر برای 39 متهم به فساد را جریمه‌های نقدی سنگین می‌کند تا این ضرر را جبران کند.

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 0:59

به گزارش صبحانه، روزنامه خراسان در ستون ویژه های خود نوشت:

کمک 7 هزار میلیارد ریالی دولت به تقویت بنیه دفاعی و امنیتی
بر اساس ابلاغیه دولت به محمدباقر نوبخت در آخرین روزهای سال 94، مقرر شده با توجه به مجوزهای اعطا شده در قانون بودجه امسال، تا سقف مبلغ 7 هزار میلیارد ریال از اعتبارات کسب شده ناشی از فروش فرآورده‌ های نفتی مکشوفه اعم از قاچاق یا عرضه خارج از شبکه، بر اساس طرح توزیع ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات و مبادله موافقتنامه با سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی کشور، جهت تقویت بنیه دفاعی و امنیتی اختصاص یابد.
مجوز روحانی برای فروش یک زندان

بر اساس پیشنهاد وزیران عضو کمیسیون لوایح که به استناد ماده ۱۱۵ قانون محاسبات عمومی کشور، طی روزهای گذشته مورد تایید حجت الاسلام روحانی رییس جمهور کشورمان قرار گرفته، مقرر شده است وزارت دادگستری نسبت به فروش زندان فعلی شهرستان ابهر واقع در استان زنجان، شامل 3 قطعه به مساحت های ۹۴۹، ۲۵۹ و ۳۲۲ مترمربع با رعایت قوانین و مقررات مربوط اقدام و وجوه حاصل از فروش را به حساب درآمد عمومی کشور واریز و سپس با اخذ مجوزهای قانونی، در استان مذکور هزینه کند.

وانتوس...
ما را در سایت وانتوس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان vantos بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 14:43